ממחקר שהתפרסם בגיליון האחרון של כתב העת "מיילדות וגינקולוגיה" (Obstetrics and Gynecology) עולה כי צמח הג'ינג'ר הוא תרופה מצוינת כנגד בחילה, ואפילו כנגד התקפי הבחילה הקשים מהם סובלות נשים הרות.
מחקר חדש שנעשה על ילדים אפרו-אמריקניים בני שבע וחצי, מגלה כי נשים אשר שתו במהלך הריונן אפילו כמויות קטנות של אלכוהול עשויות לגרום לפגיעה בהתפתחות העובר. הפגיעה התבטאה בעיקר כאשר הילדים נתבקשו לענות במהירות על שאלות המבחן.
מתכננים ילדים? כדאי לבן הזוג להימנע מאכילת מוצרי סויה. ממחקר שנערך ב"קינגס קולג'" בלונדון עולה כי מרכיב הקיים בפולי הסויה הנקרא גניסטין עלול להזיק לזרע ולפגוע בסיכויים להפריה.
חוקרים ביפן פרסמו מחקר שבוצע על עכברות מעבדה, אשר על פי תוצאותיו צאצאי העכברות אשר תזונתן הוגבלה בעת ההריון, סבלו מחוסר של "הורמון הרעב" לפטין, אשר במהלך גדילתם גרם להם "להשלים את החסר" ואף יותר מכך..
מחקר שנערך בקרב נשים הרות בבריטניה, הראה כי נשים אשר המעיטו בצריכת חומצות שומן מסוג אומגה 3, הנמצאות בין היתר בדגים, ילדו ילדים בעלי מנת משכל נמוכה יותר. כמו כן נמצא כי היעדר חומצות שומן אלה פוגעות גם ביכולת המוטורית של הילוד.
| דף הבית | שרותים רפואיים | מדיתון | אודותינו | צור קשר | קישורים מומלצים | פורומים רפואיים | כל הזכויות שמורות למדי-קליק 2007 © |
